Felhasznált irodalom

  1. 2011. évi CXC. törvény a nemzeti köznevelésről. Magyar Közlöny 2011/162.
    http://jogszabalykereso.mhk.hu/MK11162.pdf
    Letöltés ideje: 2014. január 11.
  2. 2013. évi LXII. törvény a fogyatékos személyek jogairól és esélyegyenlőségük biztosításáról szóló 1998. évi XXVI. törvény módosításáról. Magyar Közlöny 2013/80. 51397.p.
    http://www.kozlonyok.hu/nkonline/MKPDF/hiteles/MK13080.pdf
    Letöltés ideje: 2014. augusztus 06.
  3. Adonyiné Gábori Mária: A sajátos nevelési igényű gyermek integrált/inkluzív nevelése. In: Bárdossy Ildikó, Forray R. Katalin, Kéri Katalin (szerk.) (2006): Tananyagok a pedagógia szakos alapképzéshez. PTE BTK Neveléstudományi Intézet, Pécs 213-235.p.
    http://gepeskonyv.btk.elte.hu/adatok/Pedagogia/28K%E9ri/PDF/hefoptotal.pdf
    Letöltés ideje: 2014. október 20.
  4. Az ülőröplabdázás hivatalos játékszabályai 2013-2016. Magyar Röplabda Szövetség, Bp.
    http://www.mrszjt.hu/szab_terem/jatekszab_ulo.pdf
    Letöltés ideje: 2014. október 04.
  5. Benczúr Miklósné (2013): Gyógypedagógia – rehabilitáció – adaptált testkultúra és sport. In: Rehablitáció. 23/1-2. sz. 16-21.p.
  6. Béndek Julianna (2013): Országjelentés Magyarországról a fogyatékossággal élő gyermekekkel foglalkozó tagállami szakpolitikákról szóló tanulmányhoz. Európai Parlament, Belső Politikák Főigazgatósága. Brüsszel
    http://www.europarl.europa.eu/RegData/etudes/etudes/join/2013/474424/IPOL-LIBE_ET(2013)474424_HU.pdf
    Letöltés ideje: 2014. október 07.
  7. Boccia szabályok
    www.shp.hu/hpc/userfiles/_kmse/boccia_jatekszabalyzat.doc
    Letöltés ideje: 2014. március 27.
  8. Dr. Forray R. Katalin, Dr. Varga Aranka (2011): Inklúzió a felsőoktatásban. Pécsi Tudományegyetem, Pécs
    http://janus.ttk.pte.hu/tamop/tananyagok/inkluzio_a_felsooktatasban/index.html
    Letöltés ideje: 2014. október 20.
  9. Gordosné Szabó Anna (2004): Bevezető általános gyógypedagógiai ismeretek. Nemzeti Tankönyvkiadó, Bp.
  10. Göncziné Dr. Szabó Terézia: Gyógypedagógiai alapismeretek. In: Göncziné Dr. Szabó Terézia (szerk.): Korszerűsítési törekvések a gyógypedagógiában. Nyíregyházi Főiskola képzési és Továbbképzési Intézet.
    http://www.massag.hu/main.php?a=konyvajanlo&b=konyvajanlo_korszerusitesi
    Letöltés ideje: 2014. október 01.
  11. IBSA Goalball szabálykönyv 2010-2013
    http://www.hparalimpia.hu/TinyFCK_Files/File/szabalyzatok/IBSAGoalballszabaly2010-2013.pdf
    Letöltés ideje: 2014. március 25.
  12. Kälbli Katalin (2008): Sérülés és sportág-specifikus edzés mozgáskorlátozott sportolók – ülőröplabdázók – számára. Semmelweis Egyetem, Bp.
  13. Katona László: Integrált nevelés. In: Göncziné Dr. Szabó Terézia (szerk.): Korszerűsítési törekvések a gyógypedagógiában. Nyíregyházi Főiskola képzési és Továbbképzési Intézet.
    http://www.massag.hu/main.php?a=konyvajanlo&b=konyvajanlo_korszerusitesi
    Letöltés ideje: 2014. október 01.
  14. Dr. Király Tibor, Dr. Szakály Zsolt (2011): Mozgásfejlődés és a motorikus képességek fejlesztése gyermekkorban.
    http://www.tankonyvtar.hu/en/tartalom/tamop425/0025_Kiraly-Szakaly-Mozgasfejlodes_es_a_motorikus_kepessegek_fejlesztese_gyermekkorban/ch05.html
    Letöltés ideje: 2014. augusztus 10.
  15. Kőpatakiné Mészáros Mária, Nádas Pál (2007): Ismerkedő könyv: A paralimpiai sportok – társadalmi befogadás – szemléletváltás. Magyar Paralimpiai Bizottság, Budapest
  16. Dr. Kullmann Lajos (2012): A modern rehabilitációs szemléletet tükröző egyéni állapotfelmérő módszer, a Funkcióképesség, fogyatékosság és egészség nemzetközi osztályozása (FNO) elméleti és gyakorlati alkalmazásának tapasztalatai. A módszer alkalmazási lehetőségei a mozgássérült emberek rehabilitációjában. Eötvös Loránd Tudományegyetem, Bárczi Gusztáv Gyógypedagógiai Kar. Bp.
  17. Páni Róbert (2002): A csörgőlabda. In: Fejlesztő Pedagógia 2002/4-5. sz. 30-31 p.
  18. Papp Gabriella (2012): Az integráció, inklúzió fogalmak tartalmi elemzése gyógypedagógiai megközelítésben nemzetközi és magyar színtéren. Gyógypedagógiai Szemle. 2012/4.
  19. Pásztory Attila, Rákos Etelka (1998): Sportjátékok I. Iskolai és népi játékok. Nemzeti Tankönyvkiadó Rt., Bp.
  20. Rapos Nóra, Gaskó Krisztina, Kálmán Orsolya, Mészáros György (2011):Az adaptív-elfogadó iskola koncepciója. Oktatáskutató és Fejlesztő Intézet, Bp.
  21. Schucan-Kaiser, Ruth (2003): 1010 játék és gyakorlat fogyatékkal élőknek. Dialóg Campus Kiadó, Budapest-Pécs
  22. Vute, Rajko (2009: Teaching and Coaching Volleyball for the Disabled. University of Ljubljana-World Organisation Volleyball for Disabled, Ljubljana
    https://www.pef.uni-lj.si/fileadmin/Datoteke/Zalozba/pdf/Vute_WOVD_Handbook.pdf
    Letöltés ideje: 2014. október 20.
« Előző fejezet Tartalomjegyzék Következő fejezet »